Bikemaraton Kraków

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · Komentarze(0)
Kolejny maraton z cyklu bikemaraton i chyba najfajniejsza trasa po jakiej jechałem. Interwałowa, momentami ciekawa technicznie i całkiem niezła widokowo. Tylko, że nie po widoki powinienem jeździć a po wyniki...też na W i mi się pomyliło;p Wyjazd z Grześkiem i Michałem, którzy zaliczyli swój drugi maraton po Zdzieszowicach. Michał to nawet na crossie pojechał:) Miejscami na trasie mu zazdrościłem ale w innych miejscach nie zamieniłbym się z nim. Np na stromym zaje... zjeździe pod koniec trasy. Widzę, że sporo ludzi jak nie większość tam prowadziła a ja znów byłem zbyt podekscytowany, żeby się bać;)Szkoda, że taki podekscytowany na podjazdach nie jestem:)
Wyjazd bardzo mi się podobał, zyskałem kolejne doświadczenia, znów poznałem ciekawych ludzi i fajne trasy. Szkoda tylko, że znów pojechałem na 70% zwycięzcy mojego dystansu i znów pod koniec trasy mając sporo siły wszystkich wyprzedzałem. Może receptą na taką sytuację będzie wstąpienie do pewnej drużyny...ale na razie sza;)