Bikemaraton Jelenia Góra

Sobota, 23 lipca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Maraton
Kolejna edycja serii, tym razem również Mistrzostwa Polski w maratonie MTB.
Trasa godna mistrzostw...chyba;p Mi się bardzo podobała, długie podjazdy, trudne zjazdy a dodatkowo woda. Woda była wszędzie, woda i błoto;) Po 20min wszystko miałem mokre a w butach chlupało;p Zaliczyłem niegroźną glebę na płaskim ale błotnistym kawałku i lekko obtarłem kolano. Oczywiście zaczęło boleć dopiero jak to zauważyłem po umyciu się na mecie;)Dzisiaj jest lekko opuchnięte ale do wesela się zagoi. Pierwszy raz w tym sezonie na maraton założyłem grubsze opony RocketRon przód i RacingRalph na tył w rozmiarach 2.25. Albo one są do d... albo po prostu było tak ślisko. Normalnie jeżdżę na karmach 2.0 i nic się nie dzieje a tu latałem jak... Tak czy siak było super:D Na metę wjechałem brudny, zmęczony ale z bananem od ucha do ucha:) Zjazdy mi idą, poza MP nikt mnie na zjeździe nie wyprzedził a ja wyprzedziłem kilka osób. Warto było jeździć w Beskidach, na zjazdach na prawdę czułem się pewnie. Szkoda, że pod górę noga nie podaje:)
Wynik w porównaniu z rokiem poprzednim poprawiłem o jakieś 15minut więc jest dobrze ale miejsce zająłem gorsze. Podejrzewam, że tegoroczny terminarz dwóch górskich edycji maratonów wpłynął na podniesienie poziomu wyścigu. I dobrze, oby w kolejnych latach organizatorzy "eski" i "poweradea" znów ułożyli nie nakładający się terminarz.